Uudised

Tallinna Bastionikäigud 11. oktoober johhanna.partsioja


Hiljuti külastasid meie kooli 5. klassi õpilased (5.V klass) Tallinna Bastionikäike, kus nad tutvusid Lindamäe ja Harjumäe bastionide ajalooga. Ekskursiooni käigus avastasid õpilased 17.-18. sajandil rajatud maa-aluste käikude põnevaid legende ning said lähemalt uurida ka raidkivimuuseumi kogusid. Lisaks osalesid õpilased lõbusas otsimismängus, kus neil oli võimalus tunda end kui arheoloogid, avastades Tallinna ajalugu ja mõistes kaitseehitiste tähtsust.

Õppekäik pakkus lastele nii avastamisrõõmu kui ka uusi teadmisi Tallinna kaitseehitiste ja rahvapärimuste kohta. Ekskursioon toetas ka õpilaste suulist ja kirjalikku väljendusoskust ning arendas nende arutlusoskusi, andes võimaluse põhjalikumalt mõista, kuidas pärimuslugusid luuakse ja edasi antakse.

Õppekäigu eel tutvusid õpilased Tallinna kaitseehitiste ja maa-aluste käikude ajalooga, uurides, kuidas legendid ja lood kujunevad. Järeltegevusena kirjutavad õpilased lühijutud õppekäigu kogemusest ning lahendavad viktoriini mängupõhisel õppeplatvormil, et õpitut kinnistada. Üheskoos arutatakse, miks bastionikäigud rajati ja kuidas neid on eri ajajärkudel kasutatud.

Hiljuti külastasid meie kooli 5. klassi õpilased (5.V klass) Tallinna Bastionikäike, kus nad tutvusid Lindamäe ja Harjumäe bastionide ajalooga. Ekskursiooni käigus avastasid õpilased 17.-18. sajandil rajatud maa-aluste käikude põnevaid legende ning said lähemalt uurida ka raidkivimuuseumi kogusid. Lisaks osalesid õpilased lõbusas otsimismängus, kus neil oli võimalus tunda end kui arheoloogid, avastades Tallinna ajalugu ja mõistes kaitseehitiste tähtsust.

Õppekäik pakkus lastele nii avastamisrõõmu kui ka uusi teadmisi Tallinna kaitseehitiste ja rahvapärimuste kohta. Ekskursioon toetas ka õpilaste suulist ja kirjalikku väljendusoskust ning arendas nende arutlusoskusi, andes võimaluse põhjalikumalt mõista, kuidas pärimuslugusid luuakse ja edasi antakse.

Õppekäigu eel tutvusid õpilased Tallinna kaitseehitiste ja maa-aluste käikude ajalooga, uurides, kuidas legendid ja lood kujunevad. Järeltegevusena kirjutavad õpilased lühijutud õppekäigu kogemusest ning lahendavad viktoriini mängupõhisel õppeplatvormil, et õpitut kinnistada. Üheskoos arutatakse, miks bastionikäigud rajati ja kuidas neid on eri ajajärkudel kasutatud.